2007年1月9日 星期二

漫漫投資路

最近手頭幾隻中資銀行股 (中行、招行和工行) 日日大跌,但栗子妹並不打算放棄它們,因為這些股票的股價趨勢是向上升的!既然當初認定了它們,小妹一定會堅持信念,與它們長相廝守

不過話說回來,猶幸我不是用開飯錢來買股票,不然最近真是睡不安寧~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

栗子妹在買股票方面是挺迷信的。話說某天在上班途中,腦海忽然浮現「升市買國企,跌市入藍籌」十個字,不知道這是不是上天給予提示,叫小妹入一、兩手003呢?不過003現在叫價17.xx元,真是貴得要命~

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

雖則名家叫人要集中投資,但栗子妹左算右計了一輪之後,結果還是買了五隻。之前兩段提到其中四隻,不知各位相熟的blog主可有興趣,猜猜小妹最後一隻長線投資組合股票是甚麼呢?提示如下:

1) 號碼為4xx

2) 這隻股票股價時常大起大落

如果今次又是答中無奬的話,好像顯得栗子妹很小家子氣似的。好吧!猜中的blog主若不嫌棄,就由小妹請他/她吃一頓飯

不過每人只限估一次,名額一位,先到先得,已知答案的同事和朋友不能參加啊!

 

PS 1: pooh,栗子妹已經獻醜寫了兩篇。請問閣下何時才會動筆,與我們分享投資心得?我很期待

PS 2: LYY小姐,最近見你愁眉深鎖,栗子妹很擔心啊!希望困擾您的問題能盡快得到解決,讓您早日重展歡顏!要記著,祂會看顧您,和您永遠同在!祝福


16 則留言:

  1. 我偶爾都有投資下股票...采兒喜愛11,但對她又愛又恨...上年將手頭上的股票放晒...將d錢去交稅....餘下的...我作了基金投資 我買了中國增長基金....都不錯呀...升架....我睇好中國市場 另外我都有買美國債券基金...夠穩定...作長線投資 仲有我都有月供保險公司d基金及定期儲蓄..... 所以我一出糧大部份既錢都係用來供呢d野...無咩錢用呀.... 不過我要開始 " 積穀防飢"....

    回覆刪除
  2. 栗子妹師傅,你終於肯講多啲股市啦。  小羊定當坐定定洗耳恭聽。 BTW,God bless your colleague. (當然包括祝福你啦,blessing點少得你一份?) 如你所說,衪會在旁守護大家 (雖然好多時我們未必咁敏感感受得到,但祂一直都在~~)。希望你的同事快些解決煩惱事,重拾笑顏。

    回覆刪除
  3. 采兒:采兒姐您好厲害!點可能顧到咁多樣嘢架?得閒請教教小妹 不過呢,我是 打死也不會買基金的 ,因為基金管理費好貴!與其攞啲錢去養班基金經理,我不如拿來訂《經濟學人》看算了~ " 積穀防飢" 的概念很正確呀  我覺得自己開始得太遲了,由現在開始要多加把勁!采兒姐也要加油! pooh:好過份呀!做乜笑人?五隻都唔算好多之嘛 講開分三注買股票,就勾起我一段傷心往事。話說當日3968上市時,我正正打算分三注買,點知第二日佢跌到10.xx元時,我竟然忘了落盤!之後佢嘅股價長驅直上,我就望塵莫及,好悔恨...... 四眼羊咩咩:呵呵,寫埋這篇我就會轉話題架啦,投資呢樣嘢咁悶,日日講邊得咁多嘢講? 謝謝祝福!希望這幾晚你祈禱時,能為她代禱,可以嗎?我看見她的樣子,好擔心~

    回覆刪除
  4. 栗子妹呢個遊戲唔啱慧行囉!因為慧行對股票呢家嘢真係冇咩認識同硏究,所以栗子妹呢頓飯慧行肯定無福消受囉! 栗子妹下次可唔可以玩過第二樣遊戲呀?  祝栗子妹買嗰隻股升嗰隻股,賺到盆滿砵滿呀!

    回覆刪除
  5. 栗子妹妹, 你遲些可以轉做財經評論家, 出專欄教人投資, 一定大紅大紫 ! 寶寶是對股卻是專一的長情人, 獨估一味 ( 小碎股不算 ) → 11 仔, 愛他守他至 200 !! ( 嘻, 妹妹祝我120 我嫌少呢, 是否大貪頭 ? ) == 11仔到200 ?! 我一定拋棄他 ! 嘿嘿嘿嘿嘿 ......

    回覆刪除
  6. 慧行曄:哎吔,真可惜,想找個借口請先生吃飯也不行 ...... 好啦,下次待我想到別的遊戲,先生一定要參加啊! 謝謝先生的祝福 寶寶:姐姐太誇獎啦,栗子妹都係邊買邊學,哪能寫甚麼評論? 200元絕對不過份!我也是在等我的4xx翻一翻啊,我相信它三年內一定可以達標 祝姐姐財源滾滾,日日開心

    回覆刪除
  7. 以栗子妹愛國內股的性格﹐我猜是國美電器(493)吧。 做得了國內電器的龍頭股﹐前途應該是無限的。假如要我選4字頭的股票﹐我很可能會選福田實業(420)﹐其次才到國美呢。

    回覆刪除
  8. 栗子妹妹...你見笑啦.... 其實我邊有時間睇咁多野呀.... 好彩..d錢真係唔係等用.....我可以作長線投資 1.)我是找銀行買基金的.... 2.)至於Saving每個月保險公司會autopay, 到期就連本帶利收返 3.)月供基金我係找保險公司做...(因為我有個親戚係做保險)佢會幫我留意住... 所以我都不須用時間去睇~~~ 哈哈~~~

    回覆刪除
  9. 小種子:大哥果然知我心意!不錯,我是買了國內股,但不是國美啊!我對做電器的沒甚麼好感~ 福田實業?我沒有留意呢!倒是很想買敏實集團 (425) 的股票,可是它的交投量不多,感覺有點兒危險~ 采兒:采兒就好啦,有親戚幫忙,我那些親戚都不知在做甚麼 ...... 不過「防人之心不可無」呀,所以還是自己看緊點較佳

    回覆刪除
  10. 栗子妹妹..他真的要呃我...我亦都無法的. 不過我都會小心, 因為我同我阿媽d錢都係佢手上呀.....要驚就一齊驚啦....

    回覆刪除
  11. 原來栗子妹買的是425﹐真的沒留意過﹐同類股﹐我倒是很想買2339﹐因我一直堅信我的1208今年將有很好的回報﹐所以﹐就集中注碼﹐沒有怎麼分散投資了。 祝愿栗子妹的股票﹐以幾何體上昇。

    回覆刪除
  12. 采兒:說得對呀 ...... 咁栗子妹就祝采兒姐好運啦 小種子:我沒買呀!都升到 $6.xx,點買得落手?要怪就只怪當初 425 落到 $4.xx 時,自己點解會唔記得落盤~ 大哥真是博學!等我都留意吓2339先!我最鍾意同車有關嘅股份架啦

    回覆刪除
  13.  要留心一點, 中資金融和保險股的現價, 已經是高得很不合理, 它們很多還是『地區性』機構, 但股價卻比很多同樣性質的『國際性』公司貴很多倍, 現在你買價格的, 只是對它們存有的泡沫寄望, 這是我的少少愚見而已。

    回覆刪除
  14. 我可不是博學﹐只是在沒寫blog之前﹐有的是時間﹐可以留意一下股票而已。 如果喜歡與車有關的股票﹐2339真是個好選擇﹐其實我一直想持有啊﹐它是汽車零件的龍頭生產商。現在在中國的市場佔有率只是10%多些﹐將來很有機會去到30%﹐到那時股價應該會升一倍吧。真希望我的1208快些發佈好消息﹐大炒一頓﹐ 那我就可快些換馬了。近來2339的走勢好強﹐隨時超越我的1208了﹐真沒辦法﹐1208原來一直是跑得最慢的。 風啊﹐請快些吹吧。

    回覆刪除
  15. 金城:閣下太客氣了!栗子妹可是對金城的「愚見」珍而重之啊 栗子妹手中那三行,全都是抽回來的。我只在招行第一天上市入了少許,之後便沒有入了。所以我覺得,以我的買入價,現在繼續持有應該是沒有問題的。 無論如何,都要多謝金城一直給予我寶貴的意見 小種子:會的,風很快就會吹向小種子的愛股!讓栗子妹用「念力」為閣下轉風向 多謝小種子提供寶貴資料!就等我最近好好留意2339,然後 ... 炒番轉賺多少   我買那隻短炒股都仲未有起色,我都想佢快啲升呀

    回覆刪除
  16.   看來暖暖也得大補一下投資之道才行啊 !

    回覆刪除