2007年5月4日 星期五

行山通告

這是工聯會舉辦的活動,費用全免。朋友說鳳園有很多靚蝴蝶,我想有很多blog主會感興趣呢!


11 則留言:

  1. 我原本想在五月廾四日組織 [ 薄扶林水塘 ] blog 友行山團,難度:一粒星,時間:上山2小時 + 下山1小時 + 山上觀景1小時 = 4小時 ...... 若20日又行山,會太密了。

    回覆刪除
  2. 咦. 同大象撞期喎, 栗子妹定咗未架?

    回覆刪除
  3. 我去過沙羅洞,係有蝴蝶,不過風景一般! 

    回覆刪除
  4. Hi Chestnut Girl: 你就好la 有甘多bold 友同你行山,我係在精選blog 到搵到你lee粒栗子ga,我睇嗮你個blog la , 你好有才華啊!我以經定閱左栗子妹個blog la。

    回覆刪除
  5. 自從中學去過旅行之後也未去過, 很吸引!

    回覆刪除
  6. 嘩! 好近我喎! 正! 睇睇先..... yee?要帶身份證呀?

    回覆刪除
  7. 很吸引哩! 但係會唔會唔夠氣力行架? 點樣報名?

    回覆刪除
  8. 栗子妹:慧行又無緣了 ~ 5 月 20 日星期日係佛學班交「畢業論文」的一天 ﹝發誓 :係真架,唔係藉詞推搪架!﹞ ...................... 唉!篇論文到現在一個字都未寫,唔知點算囉!阿彌陀佛!  

    回覆刪除
  9. 我要不要上班呢﹖遲些答復。

    回覆刪除
  10. 看來有很多選擇呢, 個個都不錯, 遲些再說

    回覆刪除
  11. 各位行山友 :由於這項活動與大象的撞期,所以栗子妹決定 5.24 跟大象去西貢行澗   各位若對工聯會的活動有興趣,仍可按附圖中的指示前往,費用全免,不用報名,只是不能見到栗子妹 bratz:謝謝賞識  最衰最近比較忙,待我空閒點時,定必登門拜訪道謝! 慧行曄:唉,讓慧行先生一推再推,栗子妹心也淡了

    回覆刪除