2006年9月13日 星期三

舊老闆,生日快樂!

人總不懂得珍惜身邊的所有,要待失去時才知道它的珍貴。

舊老闆是位要求很高的人,她在位時,栗子妹做每件事都提心吊膽,恐怕偶一出錯便會被裁被訓斥;又時常埋怨她要求苛刻,不懂體貼下屬。但要待她離開公司後,才知道她對我們有多好,我在她身上學了多少終生受用的東西。

趁著今天是她的生日,栗子妹想在這裡跟她說一聲「生日快樂」,算是一種遙距離的祝福吧!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

題外話數則:

1) 昨晚和朋友到佐敦的「澳洲牛奶公司」吃茶餐,鄰座竟然是李純恩!栗子妹第一次和名人有如此近距離的接觸,感覺很奇妙~

2) 吃過茶餐後,和朋友去看《瘋狂的石頭》,果然是一套超瘋狂的喜劇!雖然有些笑位略嫌低俗,但黑色幽默感甚濃,栗子妹笑得很開懷,真是一份不錯的生日禮物啊!謝謝 ET 小姐請客  P. S. 記得和我一道去看《大狗民》呀!

3) 終於看見 The Departed 的 poster,一般啦。竟然找 Leonardo 去演梁朝偉的角色,真是豈有此理!我要抗議!

4) 回家途經旺角的唱片舖,結果還是忍不住買了S.H.E.的精選。isako小姐,你又可以不用買了~

5) 本週依然是看電影週,到底週日該去看《穿 Prada 的惡魔》,還是《夜宴》呢?真令栗子妹頭痛~

6) 剛剛看了朋友送給我的一段動畫,超可愛呢!可惜因格式問題,不能上載與各位分享,唯有叫同事來我的位子看吧。


6 則留言:

  1. 剛見到你在我去的留言﹐順便上來也祝你生日快樂。我可沒有什麼禮物﹐太窮買不起﹐見諒。

    回覆刪除
  2. 謝謝小種子!一句祝福已經足夠了,又不是十八廿二,不想再讓別人破費買禮物 (當然有人送給我,我也會照收 )。  

    回覆刪除
  3. 哈哈哈,病咗兩日,今日好啲,就出嚟『蒲頭』啦!!!  (開始想修正0係blog度寫話我對秋天嘅感覺,加多一句:『秋天很好,前題是氣溫別一下子驟降……』,好容易搞到大家病啦~~) 嗱,祝賀嘅留言呢,當然就去留言版自己睇啦。 喂,有無問李純恩攞簽名先?(J/K) 不過佢同Ella & Jacky三個人主持嘅《和味無窮》好好睇,每次睇到流晒口水 ,睇完好想去日本呀。 睇咗咁多戲 or 即將會睇咁多戲,記得喺blog度寫番啦。 閃人啦,886

    回覆刪除
  4. 終於等到 isako 蒲頭啦!多謝祝福!你自己好好保重呀! 尋日冇問李純恩攞簽名呀,係都去問栗子攞先啦  唔知出年書展有冇機會呢? 好,我仲要等多一個人,睇吓佢幾時蒲頭,同埋識唔識 do 先~  

    回覆刪除
  5. 最新天氣消息:3號風球 + 紅雨 + 雷報警告,各位陣間要落街食lunch記住帶把大啲嘅遮啦。

    回覆刪除
  6. Oh, isako, don't you know that I bring my own lunch box? 我個 blog 冇乜人睇架,呢啲咁重要嘅留言,還是留去那些精選 blog 吧!

    回覆刪除