2006年7月27日 星期四

女孩與雪人

小女孩有一個心願,就是希望能與雪人長相廝守。



7 則留言:

  1. 好可愛呀~~ 另外,非常感謝幫忙proofreading !!!!!  (我還在努力改稿拆句中,幸好supervisor非常好人,願意給我多兩天時間修改。 ) 這幾天天氣變差,看來"counter-offer" 要移師別處了~~ 

    回覆刪除
  2. 小貓:Post張相上去,係想俾個雪人你睇架!可唔可愛呢?至於小女孩是誰?在此不方便透露啊! 亞咪:你讚個雪人淨係個小女孩可愛呀?如果天氣太壞,都係留在家中吧!出去淋到濕曬唔化算喎~

    回覆刪除
  3. 兩個都咁可愛呀!!!   行雷閃電就梗係唔去啦 (我呢啲不孝女點敢出街呀,唔驚俾雷劈咩~~ ) 話時話,原來前兩日觀塘呢邊落冰雹,部冷氣機都唔知係咪被啲冰雹泵 short 0左,『神』『神』哋,依家要搵人嚟整。

    回覆刪除
  4. 多謝你呀,栗子妹!你的雪人在炎炎夏日帶來幾分涼意,我會繼續等你砌雪人的~ 和議亞咪,確係兩個都咁可愛~

    回覆刪除
  5. 小貓:當然,我又哪會忘記我們的雪人之約呢! 怕熱的亞咪:你部冷氣機壞咗,咁就快啲移師去學校到做啦,唔好焗壞呀!

    回覆刪除
  6. 啊! 又一個雪人!    

    回覆刪除