2007年2月4日 星期日

Tiramisu

可能栗子妹實在是太想吃法國菜了,所以當六婆說帶我去吃意大利菜時,我卻聽成是吃法國菜,上星期還在網誌中宣傳一番,真是羞死人~

不過,意大利菜也蠻不錯的,尤其是甜品 Tiramisu,實在讓人回味無窮。大家知道嗎?根據 Read with Phinnie 叢書的作者 Rosaline 所說,原來 Tiramisu 的意思是 pick me up (拿起我)。名稱如此直截了當,讓人倍加喜愛

以下是小妹和六婆當晚所點的食物。相片用手機拍,加上栗子妹的技術比較差,所以效果不太好,還望各位見諒!

 

 生牛肉片沙拉                                        鵝肝

 

 雜菜湯                                                    意大利麵

 

 羊扒 (六婆點的 main course)                 煎鱸魚 (栗子妹點的 main course)

 
 餅食與餐茶

 

 軟心朱古力布甸 (六婆點的甜品)               Tiramisu (栗子妹至愛)


食物味道不錯,份量適中。用嘉華信用卡結賬有優惠,每人只需$263 (原價$4xx),有興趣的blog主不妨去試試。我想,偶爾和朋友到高級地方吃一頓貴的也不為過吧?

餐廳地址:銅鑼灣富豪酒店地庫二層


12 則留言:

  1. 粟姐姐,睇見都好想食呀!媽咪話仲末修身成功都要去試吓呀!仲有呀,非常非常多謝您對我同埋瑤瑤的讚賞同祝福!响度都同你拜個早年先:祝你青春常注,快D揾住好人家,可以快D派利是比我同妹妺!等住收架!哈哈!仲有,妹妹剛剛剪完頭髮,暫時都可以維持風和日麗一段時間,有排都唔會打風lu!
    P.S.好嘢!我係第一個留言呀!

    回覆刪除
  2. 難怪每次見到Tiramisu,都彷彿聽到它在跟我說:「來啦來啦,拿起我,吃我啦,我好好味0架~~」 OK吖,拍得唔錯呀  (口水流滿地~~)Yummy yummy!!! BTW,美女栗你點會知我成4點幾都未0訓? 我有寫出來嗎?噚晚那個多口妹打電話來,真的不知道要怎樣跟她應對,才可維持友好關係之餘,又不會被她爆自己的事出去。講真,她沒什麼不好,就是太「多口」。(咦,唔貼題添~~ )

    回覆刪除
  3. 好好味呀...得閒我都想去吃...睇到都流口水啦...二百幾都好抵呀

    回覆刪除
  4. 我聽日去四季食Lunch自助餐 …好期待

    回覆刪除
  5. 上次我朋友請我去尖沙嘴 R0yal garden 酒店吃意大利菜, 好貴呀 ! 每人幾乎成千元。我都是喜歡法國菜多些。

    回覆刪除
  6. 栗子妹怎算醜啊!慧行甚麼法國餐、意大利菜都沒有吃過呢!真是鄉下佬唷!栗子妹說慧行醜不醜呀? 啲食物望落去好好食咁噃!栗子妹認真有口福,真羡慕死人囉!

    回覆刪除
  7. Hei Hei:媽咪已經咁 fit,唔使修啦!係栗姐姐要修至真 栗姐姐都想快啲搵人嫁咗佢,但係冇人要,睇嚟都係要做賣淨栗啦...... 乜Yiu Yiu剪咗頭髮咩?有冇影相?好想睇吓呀 四眼羊咩咩:羊太,係你自己為食咋!件Tiramisu邊識同你講嘢 呵呵,多謝讚賞!不過實情是張張相都 out of focus...... 話時話,幾時去入貨啫 Katelyn囡囡:去吖去吖!食物味道真是不錯的呀 栗子:難怪先生的快樂指數超標!Enjoy  (p.s. 食完會否寫篇飲食推介?) 寶寶:嘩!成千元?我負擔不起呀  其實我都想食法國菜呀,唔知幾時有機會呢 慧行曄:慧行先生當然不醜!正所謂「鹹魚青菜、各有所愛」,也不是一定要試盡全球美食的嘛! 不過先生不妨考慮帶太太一起去吃一頓吖,那裡的情調都算不錯

    回覆刪除
  8. 這餐都好有品味喔﹐我都口水直流。

    回覆刪除
  9. 小種子:情人節快到了,不如帶太太和大少去吃一頓?

    回覆刪除
  10. 鵝肝....正呀...好好味呀....我鍾意~~~ 好想食呀....

    回覆刪除
  11. 嘩,講到這種意式甜品,簡直是本人減肥血淚史之元兇﹗

    回覆刪除
  12. 采兒:去啦去啦,偶然吃一次,寧舍滋味 才迷蛋旦:其實我吃完之後,也很有罪惡感,但我不斷催眠自己說:不用怕、不用怕,有點兒 baby fat 才可愛嘛!結果照樣大快朵頤 我想,一、兩個月吃一次也不為過嘛!全部戒掉實在太過可惜啦。

    回覆刪除