2011年11月3日 星期四

三姑六婆喜迎【蔥】


昨天,三姑約了六婆到百老匯電影中心看韓國動畫【初戀青蔥歲月】(Green Days),二人在午飯時間通電話,商量到哪兒吃晚飯:



三姑:六婆,我要食好嘢!

六婆:乜嘢先叫好嘢呀?

三姑:唔,我尋晚加班,同同事講要食好嘢,結果落樓買咗個餐蛋公仔麵~

六婆:?咁就去食魚蛋粉算啦!



六婆當然不會那麼殘忍,帶三姑去食魚蛋粉了事。二人最後決定到和亭吃晚飯。到了和亭,各自看餐牌:



六婆:噢,個「茶抹」雪糕好吸引喎。

三姑:茶抹?乜嚟架?(看餐牌) 係「抹茶」雪糕呀傻婆!

六婆:嘻,我用咗倒裝句之嘛。

三姑:(無語)



落了單,等餐點之際,二人聊起最近看過甚麼電影:



六婆:嘩,套【那些年】好鹹濕呀,都唔明點解個個都讚好。

三姑:個結局拍得唔錯,我睇到喊唔停。

六婆:咁誇張?係喇,我哋今晚睇乜嘢呀?

三姑:咪卡通片囉。

六婆:我夠知囉,乜名呀?

三姑:哦,叫【初戀「鹹濕」歲月】呀。

六婆:(冒汗)



對三姑來說,「六婆」除了等同「美食」之外,還是歡樂的泉源。


2 則留言:

  1. 下???鹹濕???hahaha...
    [版主回覆11/04/2011 08:45:32]因為六婆不住說那些年「鹹濕」,於是三姑就自己改咗個戲名囉 XD

    回覆刪除
  2. 所謂鹹濕,不在客觀的事,而在主觀的心 XD
    [版主回覆11/17/2011 13:09:32]六婆好純情的,所以頂唔順那些打手槍的場面。我就覺得沒甚麼 :p

    回覆刪除