2010年4月20日 星期二

搵食艱難

今早上班,迎面跑來一位中年漢,問栗討錢:「姐姐,姐姐,有冇一個五蚊借我搭車?」


當時栗身處的位置,離最近的車站,最少有 五百米 距離,而那位中年漢又笑容滿面,健步如飛,橫看豎看都不像籌不到錢坐車回家之徒,於是栗便不予理會。


說起來,之前也遇過同類情況:一位老婆婆站在天橋上 (又是離最近車站最少 五百米),問途人借兩元坐車。狠栗當時別過臉沒看,沒辦法,長貧難顧。


其實栗想,如果他們在車站附近討錢,會否較容易呢?不過他們大概想到,有些好心人寧願替他們買票/入錢,也不會給錢他們吧?唉,搵食艱難。


4 則留言:

  1. 我不是黑心,但是都覺得這些人不能輕信。

    回覆刪除
  2. I'm with  愚 100%.
     
    Secondly, there's a right way and a wrong way to help the needy.  Giving off the cuff, on the streets, seduced by an impressive scene, is definitely one of the latter.

    回覆刪除
  3. 我都見過喱啲人,走埋嚟話借廿蚊搭車,嗰身打扮又唔似乞兒,我唔會採喱啲人。
    不過有一次,有個身穿校服嘅中學生,走埋嚟話跌咗銀包,問我攞五蚊搭巴士返屋企,我諗咗三秒後照比佢,但就及實佢,佢攞咗錢之後走去買嘢食。

    回覆刪除
  4. 遇到呢種人,我會建議幫佢地報警。

    回覆刪除