2012年2月18日 星期六

估你個頭


問補習學生,英文課都在教甚麼。學生側側頭道:「做卷呀。」

栗:「那英文科卷一(閱讀)的生字題,老師教如何拆解?」

生:「估囉。」

問題來了。若連平常做練習都是估來估去,那學生何時才須查字典?答案顯而易見,就是永世都不用!(沒有老師的督促,有幾個學生會自動自覺查字典的?)

誠然,考試時遇上不懂得的生字,唯一辦法就是靠上文下理去推敲意思。不過,若是懂得的生字夠多,這個問題根本就不會出現;而要學生字,又怎可能不查字典呢?

拜託各位英文科老師行行好,別再教學生一味靠估了。

2 則留言:

  1. 靠估? 唔係下話, 竟然係出自老師口中? 我中學年代老師係好著緊要我哋備課架. 正如你所講, 考試時遇上不懂既生字唯有靠估, 但如果本身識既生字少, 估中既機會亦越細咯.
    [版主回覆02/18/2012 19:20:32]仲要唔止一個老師咁教添,真是氣死我了!!!

    回覆刪除
  2. 而家d老師真係好做!其實唔駛問都知道係靠估喇,唔通仲有其它更好嘅方法咩?例如舉手問吓個監考個字點解喇,或者好似周星星喺逃學威龍咁問吓出面個校工?
    其實要考這程度的英文試所要懂的英文生字根本很少(除了一些專業用語);相對來說,我最近在想,若要寫像才子、葉劉、馮強等人的英文文章,我認為一般高中生的字庫要增加三至四倍!
    [版主回覆02/19/2012 08:47:53]1. 我以為只有補習社才會靠估,沒料到日校老師都是這樣教,氣死我! 2. 你試吓叫啲學生去睇英文書吖,大部分肯定會擺出一副痛不欲生的樣子!唔睇書又點樣增加生字量?

    回覆刪除