2009年2月11日 星期三

我很好

各位網友:除了晚晚趕工到晚上十一時,我其餘一切都很好


關於那張怪卡,至今仍未有任何人認頭,這令我有點不高興。在趕貨的日子,還要我花心思玩猜謎遊戲,太殘忍了。


因為這個星期要拼命地趕死線,所以練習場怕要休息幾天。希望可以快快做完案頭上的工作,再跟各位聊天


先預祝各位情人節快樂!


11 則留言:

  1. 小心身體。每晚趕工到十一點﹐那麼你夠睡眠時間嗎﹖
    讀書時開夜車會想﹐“現在努力﹐日後工作就不用開夜車了。”這是的座右銘

    回覆刪除
  2. don't work too hard!

    回覆刪除
  3. 嗰張怪卡由佢啦! 記唔記得周星馳講過, D嘢妳越搵佢妳就越搵唔到, 你夠胆唔理佢佢就會自自然然浮返出嚟o架嘞!

    回覆刪除
  4. 也許往善意看那卡 .....
    別太拚命工作呵 ~

    回覆刪除
  5. 趕及死線,再回練習場,無妨。 Don't overwork !

    回覆刪除
  6. 抖下先, 慢慢再打算.

    回覆刪除
  7. 係咁嘅, 嚇得我呀

    回覆刪除
  8. 「好」就得啦!不過唔好做咁夜啦!

    回覆刪除
  9. 捱夜小心身子呀。

    回覆刪除
  10. 栗子妹:別再為那張卡惆悵了!小心保重呀

    回覆刪除
  11. 謝謝各位關心!
    捱了半個月,總算可以鬆一口氣,休息一個週末 (不過下個月要繼續趕貨啊 )

    回覆刪除