2009年1月7日 星期三

對話二則

今晚收工,覆電話俾大仔大女。
我:數學教緊乜?
女:咪嗰啲 x 同 y 囉。
我:吓?乜嘢 x 同 y?(我仲以為佢開始學圓添)
女:聯立方程呀!
我:...... (不是吧?仲教緊甲部1的題目?好心就教圓同三角啦,學生要時間消化架)

女呀女,密斯祝你好運吧!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我:阿仔搵我做乜?
仔:英文呀,密斯......
我:英文又做乜呀
仔:考得好差呀......
我:咁你今次考試,肥咗呀?
仔:係呀,仲有中文......
我:...... (無言以對)

仔呀仔,都叫你平日少啲玩雀,多啲讀書架啦......

6 則留言:

  1. 我都不明白為什麼中學要溫一次小學教過的東西。雖然好玩,但想更有新野玩。P.S.你有看畢華流?

    回覆刪除
  2. @smileooooooo - 數學算好了,英文重複得更厲害,中一至三跟中四至六的課程幾乎完一樣!仲要加埋TSA同HKDSE,班小朋友遲早俾啲官玩死......讀中學時很迷畢華流呢!不過那已是很久以前的事了

    回覆刪除
  3. 這個千古之謎到今天終於解開了……難怪每年要換英文老師,不然破綻就太明顯了。

    回覆刪除
  4. @smileooooooo - 不過對一些孩子來說,換不換老師都一樣,因為他們一視同仁,誰教都是左耳入,右耳出

    回覆刪除
  5. 玩雀?   @chestnut_girl - 我也曾經很喜歡看畢的書呢!

    回覆刪除
  6. @Frostig - 佢屋企養咗隻雀,佢成日同隻雀玩嘛......不過佢隻雀最近凍死了......

    回覆刪除